Ten blog powstał z potrzeby… mojej  potrzeby:)

Strona skierowana jest do tych wszystkich, którym dieta kojarzy się z niesmacznym jedzeniem i samymi ograniczeniami, oraz  dla których dietetyk to taki „ktoś tylko od odchudzania”.

Otóż swoimi pomysłami, które powstają przez cały czas i piętrzą się w mojej głowie chciałabym pokazać, że  Dietetyk to ktoś, kto naprawdę wie, jak jeść zdrowo i smacznie, i wcale nie kłamie mówiąc, że to jest proste.

Ta strona jest też dla tych wszystkich, którzy szukają i znajdą tu niezbędne dla nich informacje lub po prostu powód do uśmiechu.

Jestem Asia i jestem dietetykiem.

Może brzmi to jak wyznanie AA, ale po części trochę tak jest. Mój zawód – moja pasja – moje uzależnienie: potrawa goni potrawę, dla młodego i starego, dla zdrowego czy chorego. Lubię to co robię, mimo tego, że większość ma to wciąż-  w mniej lub bardziej „głębokim poważaniu”. Kiedyś zrozumieją.

A zatem do dzieła. Ciekawe, ile czasu zajmie mi zapełnienie mojej cyberprzestrzeni?