Zdrowsze słodycze mogą być stworzone w domu. Moja propozycja to batonik…”bombaton”, czyli porcja energii, a przy tym cennego białka, witamin i składników mineralnych.  /

Healthier sweets can be created at home. My proposal is a bar ... " bombar" a bomb of energy and valuable protein, vitamins and minerals.

-100 g siemienia lnianego / Linseed

-500 g płatków owsianych / oatmeals

-garść pokrojonych daktyli/ a handful of chopped dates

-garść pokrojonych suszonych śliwek/a handful of chopped dried plums

– garść słonecznika /a handful of sunflowerseeds

– 2 łyżki wody i 4 łyżki cukru (zrób syrop) albo wykorzystaj 5 – 6 łyżek miodu/ 2 spoons of water and 4 of sugar (syrop) or 5-6  spoons of honey

– 4 białka / egg white ( w diecie bez jaj – siemię lniane 5 łyżek zalanych wrzątkiem)

– 4 łyżki masła / 4 spoon of butter

Wszystkie skŁadniki starannie wymieszaj. Wyłóż w blasze na papierze do pieczenia. Dociśnij mocno. Piecz w 180 przez 30 min Po wystudzeniu pokrój. Smacznego:)

All the components are mixed. Turn it out on a baking sheet for baking paper. Press down firmly. Bake at 180 for 30 min shape. Slice when it cool down. Bon Appetite!

 

smakfit.pl

 

Więcej na smakfit.pl