Szukaj

Profesjonalne Poradnictwo Dietetyczne

Dieta to nie tylko odchudzanie, aby żyć trzeba jeść, tylko jak?

Kremowe ciasto z batatów

Ciasto z batatów- szybkie, proste w wykonaniu, lekkostrawne

Reklamy
Featured post

Czy mięso w diecie powoduje choroby nowotworowe?

Mięso warto jeść w umiarkowanej ilości (jeśli w ogóle ;), o czym przekonuję moich Pacjentów i co widać w moich przepisach. Ale czy jedzenie czerwonego mięsa grozi chorobą nowotworową? Jakie są fakty medyczne? A także: Jak szpitale traktują rodziców leczonych... Continue Reading →

Featured post

Mus owocowy letni

Miałam możliwość nazbierania porzeczek i borówek z domowego ogródka, tak też poczyniłam. Porzeczki czarne i czerwone są dość cierpkie w smaku i myślę, że większość z nas wolałaby je zjeść posłodzone... jest i na to sposób - wymieszanie je z... Continue Reading →

Komosa ryżowa z warzywami

Komosa ryżowa (Chenopodium quinoa Willd.) inaczej quinoa lub ryż peruwiański, to roślina należąca do rodziny komosowatych lub też szarłatowatych. Obecnie jest coraz bardziej ceniona ze względu na wysoką wartość odżywczą. Quinoa nie jest zbożem, jak pszenica czy żyto, ale bywa porównywana z... Continue Reading →

Jak nie przytyć w święta… poważnie?

Zastanawiasz się jak nie przytyć przez święta? Oto kilka wskazówek: W święta nie przytyjesz. To byłoby bardzo trudne, ponieważ musiałbyś lub musiałabyś zjeść naprawdę bardzo dużo i choć największym łakomczuchom wydaje się to niemożliwe to pamiętajcie święta to tylko 2... Continue Reading →

I Ogólnopolski Kongres Endometriozy

Wczoraj miałam przyjemność poprowadzić warsztaty na temat roli diety w terapii endometriozy na I Ogólnopolskim Kongresie Endometriozy.  Mówiłam o różnych spojrzeniach, badaniach dotyczących wielu produktów spożywczych, mających lub mogących mieć wpływ na endometriozę. Jednak temat wciąż licznych badań w celu... Continue Reading →

Indeks glikemiczny, insulinooporność- praktyczne wskazówki

Insulinooporność, to stan obniżonej wrażliwości tkanek na działanie insuliny dotyczące regulacji stężeń glukozy. Może być jedną z przyczyn cukrzycy typu 2, nadciśnienia tętniczego, niealkoholowe stłuszczenie wątroby, otyłości, zespółu policystycznych jajników (PCOS) a nawet nowotworów. Osobom z tym schorzeniami polecane są... Continue Reading →

Lekkie szaleństwo na przyjęcie

Po świętach zwykle jesteśmy pełni od świątecznych potraw, a zabawy w karnawale raczej utrudniają trzymanie "postanowień noworocznych", dlatego jedna z propozycji, dla tych, którzy walczą z wyrzutami sumienia:) Składniki na 4 porcje: tofu naturalne 250 g banan dojrzały 1 sztuka... Continue Reading →

Zdrowa przekąska

Kiedy brakuje czasu na regularne posiłki warto zadbać o sycące zdrowe przekąski. Nie zastąpią pełnego posiłku, ale w zupełności zaspokoją głód na pewien czas i dostarczą solidnej porcji niezbędnych dla zdrowia i dobrej koncentracji składników. Polecam zamiast chrupek, ciastek czy... Continue Reading →

Blog na WordPress.com.

Up ↑