Szukaj

Profesjonalne Poradnictwo Dietetyczne

Dieta to nie tylko odchudzanie, aby żyć trzeba jeść, tylko jak?

Jak jeść zdrowo, gdy czasu brak cz. 2

Niedawno mówiłam Wam o szybkich przekąskach, gdy brakuje nam czasu. Jak poradzić sobie z długimi godzinami pracy bez przerwy na drugie śniadanie czy obiad ? Jak jeść, gdy czasu brak? Druga propozycja to coś do picia... Treściwego i do zabrania... Continue Reading →

Zdrowie Pań z okazji Dnia Kobiet

Z okazji Dnia Kobiet życzę Wam wszystkiego dobrego:) Rozdałabym rajstopy i kolorowe goździki, ale zamiast tego polecam nie kwiat ale przyprawę- goździk kuchni:) Aromatyczna przyprawa do dań słodkich, wytrawnych oraz do rozgrzewających napojów. Oprócz intensywnego świeżego zapachu i smaku dla... Continue Reading →

„Ziarnko do ziarnka” czyli jak jeść, kiedy czasu brak

Często słyszę na konsultacji dietetycznej, że w pracy nie mamy czasu na nic prócz pracy – no cóż - trzeba się cieszyć, że jest praca... Jednak „człowiek nie wielbłąd i pić musi” a także jeść. Śniadanie zjedzone w pośpiechu i... Continue Reading →

Tłusty Czwartek z pączkiem, w piątek sport z soczkiem

Jakie wczoraj mieliście wyniki w pączkobraniu? 😀 Tłusty Czwartek na koniec karnawału w krótkich kalkulacjach: Jeżeli zjedliście wczoraj 1 pączka to  dostarczyliście sobie około 292 kcal, z czego  5 g stanowi białko i zaledwie 6 % energii,  11 g tłuszczu,... Continue Reading →

Kaszotto… Pęczak z warzywami

Szybki i zdrowy obiad zawsze jest w cenie- dzięki niemu nie będziesz posiadał po powrocie do domu lub do kolacji. Tym bardziej cenny jest obiad,  jeśli jest lekkostrawny choć jedzony (niezdrowym) pośpiechu. Moja propozycja na dziś - Kaszotto ! Pęczak... Continue Reading →

Noworoczne postanowienia – Dietetyczna nawigacja GPS Smakfit

Pomyślności w Nowym Roku 2017:) ...I wielu z nas mówi, część ironicznie pomyśli o noworocznych postanowieniach. Moim zdaniem każdy cel jest dobry, jeśli efektem realizacji ma być poprawa. Z praktyki wiem, że różnie bywa z samodyscypliną, mimo że postanowienie może być czystą... Continue Reading →

Mus z dyni

Ponieważ dynia była duża zrobiłam coś więcejJ Lekki deser dyniowy  w wydaniu wegańskim oraz tradycyjnym. - obrana pokrojona dynia około 2 szklanek - cynamon szczypta - kurkuma szczypta - miód lub erytrol łyżeczka - żelatyna lub pektyna – ilość według... Continue Reading →

Smakfit dokłada wszelkich starań, aby poprawić posiłki w szpitalach

Jestem bardzo szczęśliwa, kiedy widzę zadowolenie z owoców mojej pracy... kolejny dzień po modyfikacji jadlospisów 🙂 #smakfitdiet #smakfit #szpitalswzofii #posilkiwszpitalach

Smakfit w Madrycie

Hiszpania słynie z mięsa, owoców morza i ryb. Spróbowałam ryby Goliat... hmm- chuda, mięsista i soczysta:) Cenne źródło selenu i kwasów omega - 3:) Polecam do spróbowania w Huertas10 🙂

Blog na WordPress.com.

Up ↑