Szukaj

Profesjonalne Poradnictwo Dietetyczne

Dieta to nie tylko odchudzanie, aby żyć trzeba jeść, tylko jak?

Kremowe ciasto z batatów

Ciasto z batatów- szybkie, proste w wykonaniu, lekkostrawne

Reklamy
Featured post

Czy mięso w diecie powoduje choroby nowotworowe?

Mięso warto jeść w umiarkowanej ilości (jeśli w ogóle ;), o czym przekonuję moich Pacjentów i co widać w moich przepisach. Ale czy jedzenie czerwonego mięsa grozi chorobą nowotworową? Jakie są fakty medyczne? A także: Jak szpitale traktują rodziców leczonych... Continue Reading →

Featured post

Jak nie przytyć w święta… poważnie?

Zastanawiasz się jak nie przytyć przez święta? Oto kilka wskazówek: W święta nie przytyjesz. To byłoby bardzo trudne, ponieważ musiałbyś lub musiałabyś zjeść naprawdę bardzo dużo i choć największym łakomczuchom wydaje się to niemożliwe to pamiętajcie święta to tylko 2... Continue Reading →

I Ogólnopolski Kongres Endometriozy

Wczoraj miałam przyjemność poprowadzić warsztaty na temat roli diety w terapii endometriozy na I Ogólnopolskim Kongresie Endometriozy.  Mówiłam o różnych spojrzeniach, badaniach dotyczących wielu produktów spożywczych, mających lub mogących mieć wpływ na endometriozę. Jednak temat wciąż licznych badań w celu... Continue Reading →

Indeks glikemiczny, insulinooporność- praktyczne wskazówki

Insulinooporność, to stan obniżonej wrażliwości tkanek na działanie insuliny dotyczące regulacji stężeń glukozy. Może być jedną z przyczyn cukrzycy typu 2, nadciśnienia tętniczego, niealkoholowe stłuszczenie wątroby, otyłości, zespółu policystycznych jajników (PCOS) a nawet nowotworów. Osobom z tym schorzeniami polecane są... Continue Reading →

Lekkie szaleństwo na przyjęcie

Po świętach zwykle jesteśmy pełni od świątecznych potraw, a zabawy w karnawale raczej utrudniają trzymanie "postanowień noworocznych", dlatego jedna z propozycji, dla tych, którzy walczą z wyrzutami sumienia:) Składniki na 4 porcje: tofu naturalne 250 g banan dojrzały 1 sztuka... Continue Reading →

Zdrowa przekąska

Kiedy brakuje czasu na regularne posiłki warto zadbać o sycące zdrowe przekąski. Nie zastąpią pełnego posiłku, ale w zupełności zaspokoją głód na pewien czas i dostarczą solidnej porcji niezbędnych dla zdrowia i dobrej koncentracji składników. Polecam zamiast chrupek, ciastek czy... Continue Reading →

Zielone kopytka, zielone kluchy dla otuchy

  Gdy trzeba zrobić coś z niczego i bardzo zdrowego:) -Ugotowane ziemniaki ok. 500 g -Mąka pełnoziarnista -Szpinak duszony z czosnkiem 400g -Pieprz Wszystkie składniki mieszamy ze sobą i zagniatamy ciasto. Szpinak nie powinien być wodnisty. Mąki dodaj w zależności... Continue Reading →

Lekki letni deser z mango i truskawkami

Dziś są moje imieniny, więc czas na małe świętowanie... Kiedy sezon na lody już rozpoczęty, przyszła mi ochota na nieco lżejszy deser owocowy, jednak z lekkim mlecznym dodatkami. Czas przygotowania to dosłownie kilka minut. truskawki kilka sztuk ok 40-50 g... Continue Reading →

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑